Keywordresearch en -optimalisatie
Om te beginnen voerden we een grondig onderzoek naar relevante zoekwoorden voor de branche van S.O.S. Renting. Door de meest effectieve zoekwoorden te identificeren en te integreren in de verschillende campagnes, maakten we dat de advertenties werden weergegeven aan potentiële klanten die op zoek waren naar hun specifieke diensten.

Advertentieteksten en extensies
We optimaliseerden de advertentieteksten om aantrekkelijker en relevanter te zijn voor de doelgroep. Het toevoegen van extra advertentie-extensies, zoals sitelinks en oproepextensies, droeg ook bij aan een hogere click through rate (CTR) en meer betrokkenheid.
A/B-testen en onderzoek naar demografische gegevens
Via continue A/B-testing bepaalden we welke advertenties, zoekwoorden en targets het beste presteerden. Bovendien analyseerden we demografische gegevens om advertentiebudgetten te verschuiven naar de meest winstgevende doelgroepen.

A/B-testen en onderzoek naar demografische gegevens
Via continue A/B-testing bepaalden we welke advertenties, zoekwoorden en targets het beste presteerden. Bovendien analyseerden we demografische gegevens om advertentiebudgetten te verschuiven naar de meest winstgevende doelgroepen.

Biedstrategie en budgetbeheer
We implementeerden een geavanceerde biedstrategie die rekening houdt met verschillende factoren, zoals de concurrentie, tijd van de dag en de prestaties van specifieke zoekwoorden. Dit resulteerde in kostenbesparingen en een hogere conversieratio.

Continue monitoring en aanpassing
Ten slotte monitorden we de campagne continu. Zo konden we ze meteen aanpassen op basis van de verzamelde gegevens. Dit leidde tot een dynamische campagne die vlot inspeelde op de veranderende marktomstandigheden en trends.
