5 veelgemaakte fouten bij het opstellen van een marketingstrategie – en hoe je ze voorkomt.
Een sterke marketingstrategie is de sleutel tot succes. Maar wat als die strategie niet het gewenste resultaat oplevert?
Home » Blog
Een sterke marketingstrategie is de sleutel tot succes. Maar wat als die strategie niet het gewenste resultaat oplevert?
Winacties op sociale media zijn een populaire manier om je merk te promoten en meer interactie met je publiek te creëren. Maar wist je dat er in België specifieke regels
De toekomst van advertentie-targeting is Advantage+ In het constant veranderende landschap van social media ads zorgt Meta’s Advantage+ targeting voor een belangrijke verschuiving in hoe adverteerders hun doelgroepen bereiken op
Inspiratie voor jouw sociale media content komt niet altijd vanzelf… Gelukkig heeft onze Design Fairy Sarah, een hulpmiddeltje gemaakt waardoor je altijd weet wat te posten. Download en print deze inhaakkalender af, leg
Sociale media heeft het grafisch ontwerp ingrijpend veranderd door ontwerpers de mogelijkheid te geven hun werk wereldwijd te tonen.
Ontwerpers moeten zich onderscheiden, up-to-date blijven en consistent werken aan hun merkidentiteit. Tegelijkertijd biedt sociale media ook kansen om te netwerken, en het opbouwen van waardevolle relaties binnen de creatieve sector.
Sociale media heeft het grafisch ontwerp ingrijpend veranderd door ontwerpers de mogelijkheid te geven hun werk wereldwijd te tonen.
Ontwerpers moeten zich onderscheiden, up-to-date blijven en consistent werken aan hun merkidentiteit. Tegelijkertijd biedt sociale media ook kansen om te netwerken, en het opbouwen van waardevolle relaties binnen de creatieve sector.
Elk succesvol bedrijf is gefocust op de belangen van zijn klanten. Hoe ervaren zij jouw product of dienst? Zijn ze tevreden? Veel ondernemers vergeten dat de klantervaring voor een groot deel wordt bepaald door hun eigen medewerkers. Elk bedrijf – klein of groot – heeft er dus baat bij om van zijn medewerkers ambassadeurs te maken, en aan employee advocacy te doen.
In een overvolle digitale markt trek je als bedrijf de aandacht met sterke content en een doordachte communicatiestrategie. Wervende copy en de hulp van een gespecialiseerd communicatiebureau kunnen hierbij het verschil maken voor een optimale klantbeleving.
Wil jij dit jaar ook scoren met Black Friday? Ontdek het hier en zet jouw Black Friday-strategie op scherp!
Wat zijn de verborgen voordelen van het claimen van je bedrijf die je nog niet kent? Hoe kun je voorkomen dat je waardevolle kansen misloopt door onbetrouwbare informatie of gemiste marketingmogelijkheden?
info@sparkel.be
055 61 81 30
BE0778.359.078
Copyright 2024 Sparkel Communication Privacy Algemene voorwaarden Cookieverklaring
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
__cf_bm | 1 hour | This cookie, set by Cloudflare, is used to support Cloudflare Bot Management. |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
CookieLawInfoConsent | 1 year | CookieYes sets this cookie to record the default button state of the corresponding category and the status of CCPA. It works only in coordination with the primary cookie. |
elementor | never | The website's WordPress theme uses this cookie. It allows the website owner to implement or change the website's content in real-time. |
rc::a | never | This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks. |
rc::c | session | This cookie is set by the Google recaptcha service to identify bots to protect the website against malicious spam attacks. |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
_fbp | 3 months | Facebook sets this cookie to display advertisements when either on Facebook or on a digital platform powered by Facebook advertising after visiting the website. |
_ga | 1 year 1 month 4 days | Google Analytics sets this cookie to calculate visitor, session and campaign data and track site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognise unique visitors. |
_ga_* | 1 year 1 month 4 days | Google Analytics sets this cookie to store and count page views. |
_gat_UA-* | 1 minute | Google Analytics sets this cookie for user behaviour tracking.n |
_gid | 1 day | Google Analytics sets this cookie to store information on how visitors use a website while also creating an analytics report of the website's performance. Some of the collected data includes the number of visitors, their source, and the pages they visit anonymously. |
Cookie | Duur | Omschrijving |
---|---|---|
__qca | never | The __qca cookie is associated with Quantcast. This anonymous data helps us to better understand users' needs and customize the website accordingly. |
iutk | 6 months | Issuu sets this cookie to recognise the user's device and what Issuu documents have been read. |
mc | 1 year 1 month | Quantserve sets the mc cookie to track user behaviour on the website anonymously. |