Website
Onze samenwerking met Bike Care Wim begon met een nieuwe website. Het doel hierbij was een gebruiksvriendelijke en aantrekkelijke website te ontwikkelen die de expertise en producten van Bike Care Wim weerspiegelt. En al zeggen we het zelf: missie geslaagd.

WordPress-opleiding
Een website is een dynamisch gegeven. Daarom rekent Bike Care Wim ook op ons om regelmatig updates door te voeren of om nieuwe informatie aan de website toe te voegen. Omdat we bij Sparkel evenwel onze klanten willen versterken, boden we dit team een opleiding in WordPress aan. Zo brengen ze voortaan zelf eenvoudige aanpassingen aan op hun website. Een win-win.

Social media: Meta organic
Een tevreden klant heeft zo zijn voordelen. Eens de website opgeleverd was, breidden we namelijk onze samenwerking met Bike Care Wim uit. Ze vroegen ons ook de contentcreatie voor hun sociale media op te nemen. Het doel? De klantbetrokkenheid bij de volgers verhogen door consistent relevante content voor fietsliefhebbers te delen.

Social media: Meta ads
Behalve online zichtbaarheid zet Bike Care Wim in op klantbeleving en fysieke ontmoetingen met zijn klanten. Daarom organiseerde de fietsenspecialist een opendeurdag en een Wilier-testdag. Ze rekenden op onze hulp om via socialemedia-advertenties hun evenementen te promoten en van deze activiteiten een succes te maken.

Graphic design
Via de website en zijn socialemediakanalen is Bike Care Wim alvast digitaal heel zichtbaar. Toch blijven we voor dit bedrijf ook inzetten op printmedia en fysieke publiciteit. We realiseerden hun visitekaartjes en ontwerpen heel regelmatig flyers en affiches voor hun producten en activiteiten. Al deze realisaties sluiten uiteraard naadloos aan bij de krachtige merkidentiteit van Bike Care Wim.
