Ondernemers zijn doeners. Ze zijn dan ook getraind om te ondernemen, om dingen in gang te zetten of om projecten in gang te houden. Maar: een enge focus op ‘meer, meer, meer’ is niet de enige weg naar succes in marketing en ondernemerschap. Als ondernemers moeten we ook kritisch zijn en lopende strategieën in vraag durven stellen. Je strategie dient ook een antwoord te geven op de vragen ‘Wat moeten we minder doen?’ en ‘Wat stoppen we beter?’. Beslissen om minder energie te stoppen in iets of om een project te stoppen kan een waardevolle strategische zet zijn die andere projecten zuurstof geeft. ‘Smijt alle ballast buiten’ is een levensles die Willem Vermandere ons meegeeft. Respect dus voor alle ondernemers die iets bewust niet (meer) doen. Bron: Desmyttere
Minder, minder, minder… is ook marketing
- april 21, 2020
Home » Minder, minder, minder… is ook marketing
Sparkel Communication
info@sparkel.be
055 61 81 30
BE0778.359.078
Lees elke maand onze tips!
Schrijf je hier in op onze nieuwsbrief.
Copyright 2022 Sparkel Communication Privacy Algemene voorwaarden